Apua ja tukea elämään

Kun mieltäsi painaa yksinäisyys, suru, masennus, parisuhdehuolet tai mikä tahansa muu murhe, voit kääntyä seurakunnan työntekijöiden puoleen.

Vaikeiden asioiden kanssa ei ole hyvä jäädä yksin, vaan niistä on tärkeää puhua jonkun kanssa. Olipa mielessäsi iso tai pieni murhe, papit, diakoniatyöntekijät ja muut työntekijät ovat seurakuntalaisia varten.

Ajanvarausnumero

Iisalmen seurakunnan diakoniatyössä on otettu käyttöön 1.10.2023 ajanvarausnumero. Uudella ajanvarausnumerolla numerolla halutaan varmistaa diakonityöntekijöiden tavoitettavuus. Ajanvarausnumeroon 044 7335 344 voi soittaa maanantaina ja torstaina klo 13.00–14.00 ja varata ajan tapaamiseen diakoniatyöntekijän kanssa.

► Diakoniatyöntekijät

Yhteystiedot papit

Papiston tavoittaa klo 9-21 välisenä aikana puhelinnumerosta 044 7335 253
Tarkoitettu äkillisiin tilanteisiin; yksityinen ehtoollisen vietto, saattohartaudet, keskustelut ja muu sielunhoito.

► Pappien yhteystiedot

Ohje ruoka-avun hakemiseen