Hyvää ruokaa, virsiä ja autonpesua

Oletko musiikinystävä, joka haluaa hiljentyä kirkkokonserttiin, laulaa lujaa Hevimessussa tai kenties istahtaa virsien, hyvän ruuan ja viinin äärelle? Nämä ja monta muuta tapahtumaa odottavat sinua uudella seurakuntaviikolla syyskuussa.

Iisalmen seurakunta ja Ravintola Raatihuone järjestävät ensimmäistä kertaa yhdessä Virsi- ja viini-illan, jossa virsiä lauletaan hyvän ruuan äärellä. Illan juontaa Marjatta Miettinen ja virsiä säestää kanttori Martti Rytkönen. Uusi tapahtuma on osa seurakunnan järjestämää seurakuntaviikkoa 4.–11.9., joka on täynnä huikeita tapahtumia.

Viikon aloittaa sunnuntaina 4.9. klo 10 alkava ekumeeninen juhlamessu Pyhän Ristin kirkossa, jossa juhlistetaan mm. seurakunnan 75-vuotiaita ja siunataan tehtävään seurakunnan lukuisat vapaaehtoiset. K-citymarketissa on toimintaa ja tapahtumia joka arkipäivä kello 14–18 sekä lauantaina kello 10–14. Autosi voit käydä pesettämässä Prisman parkkihallissa keskiviikkona ja torstaina kello 9–13 viidentoista euron hintaan ja tehdä samalla hyvää, kun tuotto ohjataan seurakunnan nuorisotyön kummiluokalle Botswanaan.

Viikon tapahtumista voit kerätä leimoja seurakuntapassiin ja vähintään kolme leimaa keräämällä voit osallistua arvontaan, jossa palkintona on Genelecin G One aktiivikaiuttimet. Passeja saa su 4.9. messun jälkeen Suurella Sydämellä -klubilta, sekä koko viikon ajan K-citymarketilta ja seurakuntatalolta (Ilvolankatu 14b).

Ensimmäistä kertaa järjestettävän seurakuntaviikon teema on ”Keskellä elämää”. Nimen mukaisesti seurakunta tapahtumineen on keskellä ihmisten arkea. Seurakuntaviikon tavoitteena on olla läsnä ihmisten arjessa ja toivottaa jokainen tervetulleeksi mukaan seurakuntaan juuri sellaisena kuin on.  Seurakuntaviikon koko ohjelma löytyy osoitteesta www.iisalmenseurakunta.fi/seurakuntaviikko

Lisätietoja,

koko seurakuntaviikosta lisätietoja antaa lähetyssihteeri Menni Nousiainen, 044 7335 226, menni.nousiainen@evl.fi

Seurakuntaviikon yksittäisten tapahtumien lisätietojen antajat löytyvät ohjelman yhteydestä verkosta www.iisalmenseurakunta.fi/seurakuntaviikko