Ekumeeninen juhlamessu aloittaa seurakuntaviikon

Ekumeeninen juhlamessu sunnuntaina 4.9. kello 10 Pyhän Ristin kirkossa aloittaa tapahtumarikkaan seurakuntaviikon. Vierailemalla viikon tapahtumissa ja keräämällä leimoja seurakuntapassiin, voi osallistua upean palkinnon arvontaan.

Iisalmen seurakunta järjestää seurakuntaviikon ensimmäistä kertaa 4.–11.9.2016. Viikon teema on ”Keskellä elämää”. Tapahtumia on kirkkojen lisäksi Iisalmen torilla, kauppakeskuksissa, Paloisvuorella ja Ravintola Raatihuoneella. Viikon tapahtumista leimoja seurakuntapassiin keräämällä voi osallistua arvontaan, jossa palkintona on Genelecin G One aktiivikaiuttimet.

Viikon aloittavassa juhlamessussa sunnuntaina 4.9. kello 10 juhlistetaan myös seurakunnan 75-vuotiaita ja siunataan tehtävään seurakunnan vapaaehtoiset. Seurakuntapassin voi noutaa juhlamessun jälkeen Suurella Sydämeltä -klubilta (Ilvolankatu 14b) ja koko viikon ajan K-citymarketilta tai seurakuntatalolta (Ilvolankatu 14b).

Seurakuntaviikon tavoitteena on olla läsnä ihmisten arjessa ja toivottaa jokainen tervetulleeksi mukaan seurakuntaan juuri sellaisena kuin on.  Seurakuntaviikon koko ohjelma löytyy osoitteesta www.iisalmenseurakunta.fi/seurakuntaviikko.

Lisätietoja

Iisalmen seurakunta, lähetyssihteeri Menni Nousiainen, 044 7335 226, menni.nousiainen@evl.fi tai

vs. johtava diakoniaviranhaltija Virpi Jukarainen, 044 7335 283, virpi.jukarainen@evl.fi

Wed Aug 31 14:50:21 EEST 2016