Iisalmen seurakunnan Lähetyskirppu avautuu uusissa tiloissa

Iisalmen seurakunnan uusissa kirpputori -tiloissa vietetään avajaisia perjantaina 6.3.2015 klo 10–14. Lähetyskirppu avautuu osoitteessa Kauppakatu 15, Iisalmi. Avajaispäivänä on kahvitarjoilu, tarjouksia ja muotinäytös. Uudistuksen myötä seurakunnan kaksi Savonkadulla toiminutta kirpputoria sulkevat ovensa ja yhdistyvät yhdeksi suureksi Lähetyskirpuksi Kauppakadulle. Lähetyskirppu on avoinna ma-la klo 10–14.

Tilassa toimii myös Lähimmäisen kammari, jossa voit hengähtää hetken ja nauttia kupillisen kahvia sekä samalla tukea lähetystyötä. Lähetystyötä voi tehdä myös käsillään, sillä tilasta löytyy tuunauspaja, jossa pääsee valmistamaan kierrätystuotteita. Kevään aikana vapaaehtoisten käyttöön tulevat myös kangaspuut, joilla voi kutoa yhteistä mattoa. Matot myydään Lähetyskirpussa.

Seurakunnan Lähetyskirpputorin tuotot ohjataan nimikkolähettityöhön ja nimikkokohteisiin lähetysjärjestöjen kautta. Lähetyskirppu on kirpputori, joka on toiminut yli 20 vuotta täysin vapaaehtoistyön voimin ja lahjoitusten varassa.

Lähetyskirpputorille voi lahjoittaa ehjiä ja puhtaita tuotteita. Tavaroita voi tuoda kirpputorille sen aukioloaikoina. Vaatekontti sijaitsee Kauppakadun kiinteistön takapihalla, jonne lahjoituksia voi tuoda milloin vain. Vaatekontin ulkopuolelle ei voi jättää mitään.

Lisätietoja lähetyssihteeri Menni Nousiainen, p. 044 7335 226, menni.nousiainen@evl.fi

Mon Mar 02 15:40:01 EET 2015