Raamattupäivät Iisalmessa 21.–23.10.

Iisalmen seurakunnan ja Pohjois-Savon Ev. lut. Kansanlähetyksen yhteiset Raamattupäivät kokoavat 21.–23.10. jälleen suuren joukon kiinnostuneita kristillisen sanoman äärelle. Vierailevana luennoitsijana on rovasti, teologian tohtori Raimo Mäkelä. Ensimmäisenä aiheena käsitellään narsismia ja luonnehäiriöisen ihmisen kohtaamista.

Raamattupäivät alkavat perjantaina 21.10. kello 18 Lippuniemen seurakuntakodilla (Kiviahonkatu 18). Raimo Mäkelä luennoi ja keskustelee aiheesta Narsismin monet kasvot, alistajat ja alistetut.

Lauantaina 22.10. Raamattupäivien luennoilla Lippuniemessä pohditaan muun muassa hyvän ja pahan ristivetoa, laittomuuden aikaa ja eksytysten tunnistamista sekä Kristuksen armossa ja tuntemisessa kasvamista. Lauantaina musiikkia esittävät Irja Tuovinen ja Arno Toivanen. Tapahtuman aikana on järjestetty lastenhoito. Päivien aikana tarjolla on ruokaa ja kahvia, joista vapaaehtoinen maksu.

Raamattupäivien messu pidetään sunnuntaina 23.10. Pyhän Ristin kirkossa klo 10 alkaen. Messussa saarnaa Raimo Mäkelä. Messun jälkeen seurakuntatalolla (Ilvolankatu 14b) on kahvitarjoilu ja ohjelmaa teemalla Mikä ennakoi Jeesuksen paluuta? Raamattupäivien ohjelma kokonaisuudessaan löytyy täältä.

Lisätietoja, Iisalmen seurakunta, kappalainen Martti Sallinen, 044 7335 246, martti.sallinen@evl.fi​

2016-10-17 13:12:01.0