Lahjoituksilla mahdollisuus harrastaa

Iisalmen seurakunta ja Lions Clubin Yläsavottaret ovat tehneet jo vuosia yhteistyötä ja tänä keväänä lapsia ja nuoria haluttiin tukea mm. mahdollistamalla harrastaa musiikkia ja jalkapalloa tai salibändyä.

Harrastukset ovat lapsille ja nuorille tärkeä asia, mutta monelle perheelle ne eivät ole täällä Iisalmessakaan mahdollisia taloudellisesti haastavina aikoina. Yläsavottaret päättivät tänä keväänä tukea tätä tärkeää asiaa. Lahjoitettava summa oli yhteensä 1 325 euroa, ja niillä mahdollistettiin mm. jalkapallo- ja salibandyharrastuksen aloittaminen, musiikkiharrastuksen mahdollistaminen sekä asianmukaisten kevätvaatteiden ostaminen. Varat on jaettu tänään 17.4. henkilökohtaisesti perheille yhteistyössä seurakunnan kanssa.

Kuvassa shekkiä vastaanottaa Iisalmen seurakunnan johtava diakoniaviranhaltija Anne Pulkka, sitten Lions Club Yläsavottarien presidentti Tarja Partanen, rahastonhoitaja Ritva Korolainen ja sihteeri Leena Marin.

Lisätietoja, Iisalmen seurakunta, johtava diakoniatyöntekijä Anne Pulkka, 044 7335 223

2015-04-27 12:49:19.0