Jeesus Kristus Supertähti –rockooppera ensi-iltaan tulevana lauantaina 4.3

Maailmankuulu rockooppera kajahtaa tulevana lauantaina 4.3 Lapinlahden kirkossa kertoen Jeesuksen viimeisistä päivistä.

Jeesus Kristus Supertähti –rockooppera esitetään nyt ensimmäistä kertaa suomenkielellä. Ainulaatuista tuotantoa ohjaa Anu Sorjonen, muusikot ovat Kuopion konservatorion rytmimusiikin linjan opiskelijoita ja laulajat eri-ikäisiä harrastajia Lapinlahdelta ja Pohjois-Savon alueelta. Esiintyjäjoukossa on sekä ensikertalaisia että kokeneita konkareita. Kaikkiaan toteuttajatiimiin kuuluu yli 100 vapaaehtoista.  Produktio liittyy kansainväliseen reformaation 500-vuotisjuhlavuoden ohjelmaan Suomessa. Andrew Lloyd Webberin ja Tim Ricen maailmankuulun rock-oopperan esitykset jatkuvat Lapinlahden kirkossa 14.4 saakka.

Esitysajat ja liput osoitteesta jkslapinlahti.fi

Lisätietoja: Lapinlahden seurakunta, pappi, tuottaja Pirkko Olanterä
puh. 040 508 9950 pirkko.olantera@evl.fi