Motoristikirkko ja kevätkylvön siunaaminen

Iisalmen seurakunnan tapahtumissa on jälleen koettavaa ja nähtävää koko perheelle, kun tulevana sunnuntaina Iisalmeen pärähtää perinteinen motoristikirkko ja kevätkylvö siunataan.

Motoristikirkon messu pidetään sunnuntaina 21. toukokuuta kello 10 Pyhän Ristin kirkossa. Saarnan pitää Sakari Kainulainen ja messussa kuullaan gospel-musiikkia. Kirkon jälkeen lähtee Gospel Ridersien paraatiajo Koljonvirran leirintäalueelle, jossa on luvassa kirkkokahvit motoristien puheenvuorojen ja gospel-musiikin lomassa. Mukana on myös Ismo Karvinen Suomen Raamattuopistolta.

Toukokuun kolmantena sunnuntaina vietetään perinteisesti kaatuneitten muistopäivää. Muistopäivän seppeleenlaskut ovat Sankariniemen hautausmaalla kello 12 ja kello 12.30 Vanhalla hautausmaalla.

Kello 17 Kustaa Aadolfin kirkossa alkaa sanajumalanpalvelus, jonka yhteydessä siunataan kevätkylvö. Jumalanpalveluksessa lauletaan keväisiä virsiä. Kirkon jälkeen Lähetyskahvio sakastissa. Myynnissä reilun kaupan kahvia, sämpylöitä ja leivonnaisia. Lähetyskahvion tuotto kohdistetaan Matongon lastenkodin toimintaan Keniassa.

Pohjois-Savon Ev.lut. Kansanlähetyksen koko perheen kevätmessu-tapahtuma on kello 16 alkaen Lippuniemen seurakuntakodilla.

Sunnuntaina Iisalmen seurakunnan toimintaan voi tutustua myös jäähallissa Ykköstapahtumien Kevätmessuilla kello 10–16.

Lisätietoja, Iisalmen seurakunta, kirkkoherra Janne Bovellan, 044 7335 200, janne.bovellan@evl.fi

Mon May 15 08:20:00 EEST 2017