Juhani Ahon museon Elotorilla 30.8. myynnissä sadonkorjuuajan herkkuja ja mahdollisuus kokeilla pihasuunnista

Juhani Ahon museon mukavasti mennyt kesäkausi 2015 päättyy Elotori-tapahtumaan sunnuntaina 30.8.2015 kello 11–15. Tapahtumapaikkana toimii Juhani Ahon museo Mansikkaniemellä, Koljonvirran historiallisella alueella. Tervetuloa!

Elotorille saapuu kattava joukko lähiruuan tuottajia ja kotipuutarhureita myymään sadonkorjuun satoaan. Tänä vuonna yhteistyötä tehdään seurakunnan lähetystyön kanssa, joka järjestää perinteiset Elomyyjäisensä Juhani Ahon museolla samaan aikaan ja pienen elohartaushetken klo 12. Elotorilla myynnissä on ainakin lähellä tuotettuja marja-, vihannes-, kasvis-, liha- ja lammastuotteita, hunajaa, kotilepurituotteita, kananmunia ja kotijäätelöä. Loppukesän herkkujen lisäksi tarjolla on paikallisten kädentaitajien tuotteita huovutus- ja villatöistä taidekäsityöhön.

Toripäivän lomassa esiintyy Iltatähdet-esiintyjäryhmä. Torivieraita palvelee buffetti ja ohjelmassa on myös Iisalmen Visan suunnistajien järjestämää pihasuunnistusta. Elotorille ja museoon on ilmainen sisäänpääsy. Järjestäjänä Iisalmen kulttuuritoimi / Juhani Ahon museo

Lisätietoja,

Juhani Ahon museolta