Motoristikirkko pärähtää taas Iisalmeen

Perinteinen motoristikirkko järjestetään Iisalmessa sunnuntaina 29.5.2016 klo 10.00 alkaen Pyhän Ristin kirkossa.

Toukokuun viimeisenä sunnuntaina kuuluu taas vaikuttavaa pärinää, kun motoristikirkkolaiset suuntaavat Iisalmeen. Pyhän Ristin kirkossa järjestettävässä messussa saarnaa Sakari Kainulainen ja mukana on myös Ficus Yhtye. Kirkon jälkeen lähtee paraatiajo I Koljonvirran leirintäalueelle, jossa on luvassa kirkkokahvit sekä Iikka Kauppisen luento Koljonvirran historiasta. Musiikista vastaa Ari Poikselkä.

Tämän jälkeen paraatiajo suuntaa Iisalmen torille, jossa alkaa noin klo 14 alkaen toritapahtuma. Musiikkista vastaa Ari Poikselkä ja Ficus yhtye. Luvassa on myös motoristien puheenvuoroja. Olavi ja Eeva Raassina sekä Ismo Karvinen tuovat terveiset Inkerin kirkosta. Mukana myös Charles ja Paula Shaheen helluntaikirkosta. Tervetuloa!

Pyhän Ristin kirkko sijaitsee osoitteessa Haukiniemenkatu 10, 74100 Iisalmi.

Lisätietoja, Iisalmen seurakunnasta pastori Heli Heikkinen, 044 0672 568, heli.heikkinen@evl.fi

Wed May 18 09:00:00 EEST 2016