Kirkolliset ilmoitukset

Kirkolliset vk 16-17

Jumalanpalvelukset

Sunnuntai 21.4.

Messu klo 10 Kustaa Aadolfin kirkko, saarna ja liturgia Henna Savela, avustaa Heli Heikkinen, Hannu Virpi. Anna-Maija Kokkosen vastuuryhmä.

Messu klo 12 Pyhän Ristin kirkko, saarna ja liturgia Henna Savela, avustaa Heli Heikkinen, Hannu Virpi. Anna-Maija Kokkosen vastuuryhmä.

Kohtaamispaikka klo 15 Lippuniemen srk-kodilla. "Tienviittoja elämässämme", opetus Eero Ahonen Jokelasta. Ehtoollinen, liturgi Heli Heikkinen, Hannu Virpi ja Seurakuntakuoro. Rukouspalvelu. Tarjoilua.

Viikkotapahtumat

Olemme mukana Expo-messuilla 20.-21.4 liikuntahallilla. Osasto numero 16.

Lauantai 20.4.

Kaikenikäisten raamattupiiri klo 18 Lippuniemen srk-kodin alakerran kerhohuoneessa, Kiviahonkatu 18. Tervetuloa!

Maanantai 22.4.

Miesten raamattupiiri klo 18 srk-talon kappelissa. Kokoontuu maanantaisin.

Tiistai 23.4.

Louhentuvan hengellinen kerho klo 12 Louhentuvalla, Kirkkopuistonkatu 25.

Raamattuluento klo 18.30 srk-talon alasalissa. Puhutaan Jeesuksesta, Arno Toivanen. Kahvitarjoilu. Järj. Suomen Raamattuopisto.

Keskiviikko 24.4.

Miesten raamattupiiri klo 9 srk-talon olkkarissa. Kokoontuu keskiviikkoisin.

Israel-ilta klo 18 srk-talolla, rovasti Martti Nissinen, kanttori Hannu Virpi ja Seurakuntakuoro. Kolehti Pohjois-Savon Israelin Ystävien kautta Syvännön raamattutyölle.

Torstai 25.4.

Syödään yhdessä –yhteisöllinen ruokailu klo 11-12.30 srk-talolla. Tarjolla on nakkikeitto (myös kasvisvaihtoehto) ja munkkikahvit. Aterian hinta 5e, alle kouluikäisten ruokailu on ilmainen. Hartaushetki yläsalissa klo 10.30. Olet tervetullut hiljentymään sekä ruokailemaan ja seurustelemaan yhteisen pöydän äärelle.

Hartaus

Osallistu hartaushetkeen missä ja milloin sinulle sopii. Sairaalapastori Kristiina Turkki on tehnyt kaikkiaan kolmetoista Kristiina-papin hartautta, jotka löytyvät Iisalmen seurakunnan YouTubesta ja myös etusivun kautta www.iisalmenseurakunta.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Lähetys

Lähetysemäntien valmistamia munkkeja ja simaa Iisalmen torilla Vappuna 1.5. klo 10 alkaen. Tuotto lähetyksen hyväksi.

Pe-su 17.-19.5.2024 Kirkonjuhlat. Tampereella järjestetään uusi kaupunkifestivaali, Kirkon juhlat. Kirkon juhlat -tapahtumassa yhdistyy kolme perinteikästä juhlaa, Kirkon musiikkijuhlat, Kirkkopäivät ja Lähetysjuhlat.Iisalmen rovastikunnan lähetystoimikunta järjestää matkan Kirkon juhliin. Tapahtuma vahvistaa toivoa tulevaisuuteen. Festivaali kokoaa Tampereen Keskustorille tuhansien laulajien kuoron ja tarjoaa ajankohtaiskeskusteluja, kulttuuria sekä ajatusten, uskon ja elämänkatsomusten vuoropuhelua. Kaupunki täyttyy tapahtumista, joihin valtaosaan on vapaa pääsy. Osaan ohjelmasta pääsee tapahtumalipulla. Tapahtumaan järjestetään yhteiskuljetus Iisalmesta.

Majoittuminen Scandic City hotellissa 180€/henkilö kahdelta yöltä kun kaksi henkilöä on samassa huoneessa. Jokainen osallistuja vastaa omista ruokailuista, majoituskuluista sekä mahdollisista pääsymaksuista. Matkan osuus on ilmainen päiville osallistuttaessa.

Lisätietoa ja ilmoittautuminen 16.4. mennessä www.iisalmenseurakunta.fi tai lähetyssihteeri Jari Nousiainen p. 044 7335 262.

Lähetyskirppu avoinna ma-pe klo 10-14 ja la klo 10-13.

Kuulutukset

Avioliittoon kuulutetut, vihityt, kastetut ja kuolleet.

Kastetut: Eppu Aulis Eevertti Haikarainen, Mikkelin tuomiokirkkosrk

Avioliittoon kuulutetut: -

Avioliittoon vihityt: -

Kuolleet: Riitta Liisa Mäkinen 83 v, Onni Sakari Mehtonen 77 v, Kyösti Tapio Virkkunen 74 v, Erkki Juhani Partanen 71 v. Kiuruveden srk, Juha Tapani Miettinen 67 v