Seurakunnan diakoniatyössä töitä tarjolla

Jäitkö ilman opiskelupaikkaa sosiaalialalla ja haluaisit tehdä hetken töitä tai olet muuten ahkera, ulospäinsuuntautunut ja tykkäät toimia ikäihmisten parissa? Iisalmen seurakunnan diakoniatyö on saanut lahjoituksen nuorten työllistämiseen Lions Club Iisalmi Koljonvirralta ja voimme palkata vanhusten viriketoimintaan ja ulkoiluttamiseen 2-3 nuorta.

Työn kesto 2 viikkoa ja ajankohta sovittavissa (loka-marraskuu). Vapaamuotoiset hakemukset/kysymykset yhteystietojesi kanssa  4.9 mennessä sähköpostilla virpi.jukarainen@evl.fi.

Viikon 36 aikana soitamme haastatteluajat ja muille ilmoitamme sähköpostitse. Palkkaus nuori kausityöntekijä ( tuntipalkka 6.99-8.14€)

Lisätietoja,

Iisalmen seurakunta, vs. johtava diakoniaviranhaltija Virpi Jukarainen, 044 7335 283, virpi.jukarainen@evl.fi

Wed Aug 17 13:20:01 EEST 2016