Syksyinen perheenpäivä Paloisvuorella

Iisalmen Paloisvuorella vietetään lauantaina 10. syyskuuta klo 14 alkaen perheenpäivää. Päivä on osa uutta seurakuntaviikkoa, jolloin kaupunki on täynnä seurakunnan eri tapahtumia.

Lapsiperheille suunnattu perheenpäivä järjestetään Paloisvuorella (Uotilanniementie 33) ja ulkoilmatapahtumaan on koottu erilaisia toimintapisteitä. Heti alkuun eli kello 14.00 lauletaan Lasten Virsiä, mutta sitten pääsevät jo toimintapisteet vauhtiin.

Osaatko sinä paistaa tikkupullaa?

Päivän toimintapisteet ovat auki kello 14.30–16.00 välisenä aikana ja luvassa mm. tarinatupa, kuvasuunnistusta ja askartelua. Iisalmen Korvenkävijät eli partiolaiset ohjaavat vauhdikasta polkuautoilua ja ihanaa tikkupullan paistoa. Kannattaa siis tulla paikalle nauttimaan kivasta ohjelmasta ja yhdessä olosta. Myynnissä myös makkaraa, jonka voi paistaa alueen laavulla luonnon helmassa.

Vierailemalla seurakuntaviikon tapahtumissa ja keräämällä leimoja seurakuntapassiin voi osallistua upean palkinnon arvontaan. Seurakuntaviikon koko ohjelma sekä tietoja arvonnasta löytyy osoitteesta www.iisalmenseurakunta.fi/seurakuntaviikko

Wed Sep 07 09:16:01 EEST 2016