Kairos-yhtyeen ilmaiskonsertti Kustaa Aadolfin kirkossa

Iisalmen seurakunta järjestää Kairos-yhtyeen konsertin sunnuntaina 6. marraskuuta kello 17 Kustaa Aadolfin kirkossa. Tunnelmallisessa konsertissa kuullaan useita tunnettuihin runoihin tehtyjä lauluja.

Iisalmen konsertissa on luvassa tunnelmallista, herkkää ja kaunista musisointia nuorilta muusikoilta, jotka ovat tavanneet toisensa Pop ja Jazz Konservatorio Lappiassa, Torniossa. Yhtye esittää mm. useita tunnettuihin runoihin tehtyjä lauluja kuten Aale Tynnin Kaarisilta, Uuno Kailaan Poikani ja Aila Meriluodon Jälkeenpäin. Konserttiin on vapaa pääsy.

Kairos-yhtye on konsertoinut vuodesta 2013. Se esittää muusikoidensa Päivi Pulkkisen ja Mikko Sorrin säveltämiä lauluja. Yhtyeen kokoonpanossa Iisalmessa esiintyvät Päivi Pulkkinen ja Heidi Inget,laulu; Emma Romsi,flyygeli; Janne Raatikainen,kitara; Jyrki Perttu, basso sekä  Roni Filppa, rummut.

Lämpimästi tervetuloa koskettavaan konserttiin!

Lisätietoja:

Iisalmen seurakunta, diakonissa Raija Autio, 044 7335 224, raija.autio@evl.fi