Lähetyskirpussa vietetään vapaaehtoisten päivää 3.12.

Iisalmen seurakunnan Lähetyskirpussa (Kauppakatu 15) vietetään lauantaina 3. joulukuuta valtakunnallista vapaaehtoisten päivää joulukahvien ja kauneimpien joululaulujen merkeissä. Tapahtumassa jaetaan tietoa vapaaehtoistyön mahdollisuuksista Iisalmessa.

Vapaaehtoisten päivän vietto aloitetaan kello 10 pienellä hartaudella. Kello 10.15 lauletaan yhdessä kauneimpia joululauluja ja nautitaan joulukahvit. Vapaaehtoistyön monista mahdollisuuksista on tietoa luvassa aina kello 14 saakka.

Iisalmen seurakunnan vapaaehtoistehtäviä löytyy helposti verkosta www.vapaaehtoistyo.fi/iisalmi. Vapaaehtoistyöhön voi tulla mukaan kertaluonteisesti tai halutessaan sitoutua pidemmäksikin aikaa. Sivuilla voi myös tarjota apuaan kertomalla millaista vapaaehtoistyötä voisi tehdä. Halutessaan vapaaehtoistyöhön voi osallistua tukemalla taloudellisesti iisalmelaista kohdetta sivujen paikalliskeräyksen kautta.

Joka kolmas suomalainen tekee vapaaehtoistyötä ja kaikkiaan vapaaehtoistyössä on säännöllisesti mukana kaikkiaan 1,4 miljoonaa suomalaista. Kun tukea tarvitaan, on vapaaehtoinen lähellä.

Mon Nov 28 14:15:29 EET 2016