Raamattupäivillä ahaa-elämyksiä Sanan ääressä

Iisalmen seurakunta järjestää jo perinteiseksi muodostuneet Raamattupäivät 21.–23. huhtikuuta. Päivien luennoitsijana on tietokirjailija, rovasti Pekka Eskelinen.

Raamattupäivien teemana on Heprealaiskirje, joka käydään päivien aikana läpi kokonaisuudessaan luentojen ja keskustelujen muodossa. Raamattupäivät alkavat Lippuniemen seurakuntakodilla (Kiviahonkatu 18) perjantaina 21. huhtikuuta kello 18 Iisalmen seurakunnan tervehdyksellä. Useista raamatunselityskirjoistaan tunnettu lahtelainen raamatunopettaja, rovasti Pekka Eskelinen avaa sisällöltään rikasta Heprealaiskirjettä kansantajuisesti kello 18.15 alkaen.

Tapahtuma jatkuu Lippuniemessä lauantaina kello 10. Päivän aikana perehdytään Pekka Eskelisen johdolla tarkemmin Heprealaiskirjeeseen. Tämän lisäksi rovasti Arno Toivanen esitelmöi Martti Lutherista. Tapahtumassa on mahdollista nauttia kahvia ja lounasta, joista vapaaehtoinen maksu. Raamattupäivien musiikista vastaavat Maire Mähönen sekä Elvi ja Arto Kukkonen.

Raamattupäivien messu pidetään Pyhän Ristin kirkossa sunnuntaina kello 10. Messussa saarnan pitää Pekka Eskelinen. Messun jälkeen seurakuntatalolla (Ilvolankatu 14b) on kahvitarjoilu ja tilaisuus kello 12.15. ”Miten elän ilosanoman todeksi”.

Lisätietoja, Iisalmen seurakunta, kappalainen Martti Sallinen, 044 7335 246, martti.sallinen@evl.fi

Mon Apr 10 09:28:01 EEST 2017