Ilmainen leffailta lapsiperheille Iisalmessa

Iisalmen Kuvalippaassa (Pohjolankatu 6) järjestetään ke 26.7. klo 15.15 alkaen lapsiperheille suunnattu ilmainen leffailta. Tapahtuma on suunnattu vähävaraisille perheille ja tarkoitus on tarjota kaikille mahdollisuus kivaan kesälomatekemiseen.

Elokuvana nähdään suomeksi puhuttu 3D-piirroselokuva Itseilkimys 3, ja lippuja on jaossa yhteensä 259 henkilölle. Ilmaiset liput tulee noutaa etukäteen Kahvila Hillasta (Louhenkatu 2), Prisman infosta (Parkatintie 2) tai Iisalmen seurakunnasta (Ilvolankatu 14 b, palvelutoimisto) ke 26.7. klo 10 mennessä. Paikalle toivotaan mahdollisuuksien mukaan koko perhe, jotta myös aikuiset voivat nauttia elokuvasta ja perheen yhteisestä tekemisestä. Ovet avautuvat klo 14.30, liput ovat numeroimattomia ja jokainen osallistuja saa leffaherkuksi limonadin, makeisia ja popcornia. Elokuvan ikäraja on 7 vuotta (4–6-vuotiaat vanhemman seurassa).

Yhteistyöllä on mahdollista tehdä hyvää

Idea maksuttomaan tapahtumaan lähti Savon Sanomien jutusta (SS 18.7.), jossa kerrottiin vähävaraisten perheiden kesälomista ja siitä, ettei kaikilla perheillä ole mahdollisuus tarjota lapsille kesälomalla maksullisia aktiviteetteja. Tukeavanhemmille.fi -sivuston perustaja Hanna Lehtonen päätti järjestää jonkinlaisen lapsiperhetapahtuman myös Iisalmeen.

Tapahtuman sponsoreina toimivat Betonimestarit Oy, Genelec Oy, Iisalmen kaupunki, K-Rauta Masa, Normet Oy, Olvi Oyj, Ponsse Oyj, Prisma Iisalmi ja Savon Kinot Oy. Leffailtaa ovat lisäksi järjestämässä ja sen mahdollistavat tukeavanhemmille.fi -sivusto, Iisalmen seurakunta ja Kahvila Hilla.

Lisätietoja,

Tukeavanhemmille.fi -sivuston perustaja Hanna Lehtonen, 0400 123 407, hanna.lehtonen@tukeavanhemmille.fi

2017-07-21 12:05:25.0