Kauneimmat joululaulut aloittavat joulun odotuksen

Taas alkaa olla se aika vuodesta, kun kirkoissa, kodeissa ja eri tilaisuuksissa soivat kauneimmat joululaulut. Suomalaisten rakastamat laulut soivat tänä vuonna syrjäytymisvaarassa olevien nuorten tukemiseksi.

Tänä jouluna Kauneimmat Joululaulut -keräys tukee kehitysmaiden syrjäytymisvaarassa olevia nuoria. Maailmassa on nyt enemmän nuoria kuin koskaan – jopa 1,8 miljardia. Heistä noin yhdeksän kymmenestä asuu kehitysmaissa. Lahjallasi autamme heikoimmassa asemassa olevia nuoria saamaan koulutuksen, ammatin ja tarvitsemansa hoivan. Sinä voit olla mukana antamassa nuorille mahdollisuuden tulevaisuuteen, itsenäisyyteen ja unelmien toteuttamiseen.

Kauneimmat Joululaulut on Suomen suurin musiikkitapahtuma ja yksi suurimmista keräyskampanjoista. Joka vuosi yli miljoona suomalaista osallistuu yhteislaulutilaisuuksiin ja laulaa hyvän asian puolesta.

Ylä-Savon seurakuntayhtymän seurakuntien kaikki kauneimmat joululaulutilaisuudet voit kurkata täältä.

Lähde: www.kauneimmatjoululaulut.fi

2017-11-27 10:36:01.0