Körttiseurat Iisalmessa su 2.8.2015 klo 18.00 Koljonvirran leirintäalueella

Tulevan sunnuntain kirkollinen teema on uskollisuus Jumalan lahjojen hoitamisessa. Se muistuttaa, että Jumala antaa meille lahjoja, joista saamme nauttia elämässämme mm. hyvinvoinnista, Jumalan huolenpidosta, lähimmäisistä. Usein emme ajattele, että Jumalan lahjat ovat meille lahjoja. Pidämme niitä itsestään selvyyksinä, jotka meille luonnostaan kuuluvat.

Tulevana sunnuntaina vietetään körttiseuroja Koljonvirran leirintäalueella, Ylemmäisentie 6. Körttiseuroissa veisataan Siionin virsiä ja puheitakin pidetään. Seuroissa meillä on mahdollisuus tulla pohtimaan, mitä Jumalan lahjat ovat, ja kuinka niitä on hoidettava.

Olet tervetullut Koljonvirralle veisaamaan Siionia ja kuulemaan sanaa. Puhujina ovat Niilo Lintunen Aholansaaresta Nilsiästä, Väärnin Pappilan emäntä Minna Kettunen Lapinlahdelta ja kirkkoherrat Jukka Koivusalo Vieremältä ja Janne Bovellan Iisalmesta. Seuroissa pidetään arpajaiset ja kolehti kerätään Aholansaaren hyväksi. Myös kahvia on tarjolla.

Körttiseurat järjestää Herättäjä-yhdistyksen paikallistoimikunta ja Iisalmen seurakunta.

Lisätietoja, kirkkoherra Janne Bovellan p. 044 7335 200, janne.bovellan@evl.fi

Wed Jul 29 12:11:01 EEST 2015