Näkövammaiset saivat lahjoituksen kesäleirin toteuttamiseksi

LC Iisalmesta Vesa Pakarinen ja LC Yläsavottarista Ritva Räsänen lahjoittivat keväällä pidetyn muotinäytöksen tuoton Iisalmen näkövammaisille Iisalmen seurakuntatalolla, näkövammaisten kerhossa.

Vesa Pakarinen kertoi lahjoitustilaisuudessa lyhykäisesti LC Iisalmen toiminnasta ja että se on Iisalmen vanhin clubi ja LC Yläsavottaret puolestaan nuorin clubi. Ryhmät ovat tehneet yhteistyötä mm. keväisin järjestettävän muotinäytöksen puitteissa, jonka tuottoa tämäkin lahjoitus on.

Maanantaina tehdyn lahjoituksen suuruus on 2000 €.Tuoton lahjoitettiin näkövammaisille ja sen avulla tuetaan näkövammaisten leirin toteuttamista Vieremän Gasthaus Puomilassa 18.8-23.8.2014, kertoi diakonissa Raija Autio Iisalmen seurakunnasta.

Lahjoitusta olivat vastaanottamassa näkövammaisten puolesta Pekka Kumpulainen ja Arja Kärnä.

Teksti ja kuvat: Erja Vaarala-Saarenpä

Mon Sep 01 15:18:48 EEST 2014