Yksinäisten ja vähävaraisten joulujuhla jouluaattona Iisalmessa

Iisalmen seurakunta yhteistyökumppaneineen järjestää ensimmäistä kertaa yksinäisille ja vähävaraisille tarkoitetun joulujuhlan jouluaattona. Tapahtuma on samalla Iisalmen yhteisen ruoka-avun joulujuhla.
joulupuuro verkko 2018_S.png

Joulujuhla alkaa jouluaattona 24. joulukuuta kello 10.00 Lippuniemen seurakuntakodilla (Kiviahonkatu 18). Juhlassa on tarjolla seurakunnan vapaaehtoisten keittämää, maukasta joulupuuroa. Yhdessä vietetään hartaus ja lauletaan kauneimpia joululauluja.

”Halusimme tarjota yksinäisille ja vähävaraisille mahdollisuuden tulla aloittamaan joulunviettoa yhdessä”, kertoo vs. diakoni Jukka Haimakainen Iisalmen seurakunnasta.

Joulujuhlan mahdollistavat ruoka-avun vapaaehtoiset ja muut yhteistyökumppanit. Joulujuhlan jälkeen jaetaan iisalmelaisten kauppiaiden lahjoittamaa ruoka-apua.

Ruokajakelusta huolehtivat vapaaehtoiset eri taustaseurakunnista. Tapahtuman mahdollistavat Iisalmen Adventtiseurakunta, Iisalmen Helluntaiseurakunta, Iisalmen ev.lut. seurakunta, Pysäkki ry sekä Iisalmen Vapaakirkko.

Lisätietoja, Iisalmen seurakunta, vs. diakoni Jukka Haimakainen, 044 7335 221, jukka.haimakainen@evl.fi​

2018-12-10 08:49:00.0