Jouluavustuksien lahjoittajat – yhteistyöllä paljon hyvää!

Iisalmen seurakunnan diakoniatyö tekee jatkuvasti yhteistyötä useiden yhteistyökumppaneiden kanssa. Tänä jouluna yhteistyöllä saatiin paljon hyvää aikaan ja Iisalmen seurakunta kiittää lahjoittajia.

Joululahjoitusten lahjoittajat_Iisalmen srk diakoniatyö_19122018_kuva_ Caleb Woods on Unsplash.jpg

Joululahjoituksien yhteistyökumppanit olivat seuraavat tahot: Halpahalli, Iisalmen seudun sydänyhdistys, Kaisanet, K-rauta Masa, Lion Club Iisalmi Yläsavottaret , Olvi-säätiö, Lions Club Iisalmi, Mehevän kulma, MLL,  Niemisen Martat, SPR  Iisalmi, Ylä-Savon Osuuspankki. Lisäksi joululahjoituksia tekivät yksittäiset lahjoittajat sekä talkoolaiset.

Joulupuu-lahjakeräyksen toteutti Ylä-Savon Nuorkauppakamari sekä lukuisat lahjoittajat, jotka toivat lahjoja keräykseen.

Lisätietoja, vs. kirkkoherra Risto Huotari, 044 7335 200, risto.huotari@evl.fi

Wed Dec 19 11:50:00 EET 2018