Iisalmen nuorisotyöhön kirkon ansiomerkkejä

Iisalmen seurakunnan nuorisotyön Jari Nousiaiselle ja Kari Surma-aholle luovutettiin eilen 12. tammikuuta kirkon lapsi- ja nuorisotyön ansiomerkki.

Kirkon kasvatuksen ja nuorisotyön toimikunta myöntää kirkon lapsi- ja nuorisotyön ansiomerkkejä tunnustukseksi kasvatuksen ja nuorisotyön yksikön edustamilla työaloilla suoritetusta toiminnasta.

”Olen ollut Iisalmen seurakunnan palveluksessa vuodesta -92 lähtien ja tunnustus pitkäaikaisesta kasvatustyöstä tuntuu hienolle. Arvostan tätä kovasti ja toivon, että tälle alueelle vastaavia tulisi lisää”, kertoo nuorisotyönohjaaja Jari Nousiainen.

”Tuntuu hyvälle, että pitkäjännitteistä perustyötä arvostetaan. Ansiomerkki on kunnianosoitus myös työnantajalle. Iisalmen seurakunnassa on hyvä työyhteisö, jossa tätä kasvatustyötä on mahdollista tehdä”, kertoo nuorisotyönohjaaja Kari Surma-aho.

Kirkon lapsi- ja nuorisotyön ansiomerkki myönnetään hiippakunnan, seurakunnan, järjestön tai muun yhteisön anomuksesta, ja lisäksi saajalle annetaan kunniakirja. Ansiomerkki on hopeaa ja siihen on upotettu pieni timantti. Merkin on suunnitellut Kalevala Koru Oy:n pääsuunnittelija Kirsti Doukas. Ansiomerkit jaettiin Jyväskylässä kirkon kasvatuksen päivillä, jossa on paikalla noin 1 000 kirkon kasvatuksen ammattilaista.

Lisätietoja,

Iisalmen seurakunta, nuorisotyönohjaaja Jari Nousiainen, 044 7335 216, jari.nousiainen@evl.fi ja nuorisotyönohjaaja Kari Surma-aho, 044 7335 220, kari.surma-aho@evl.fi

2016-01-13 10:12:43.0