Partiomessu aloittaa Yhteisvastuukeräyksen Iisalmessa

Tänä vuonna Suomessa yhteisvastuuvaroin tuetaan nuorten elämänhallintataitojen kehittymistä ja osallisuutta partiotoiminnan avulla. Iisalmessa Yhteisvastuukeräys aloitetaan ystävänpäivänä 14.2. klo 10 alkaen partiomessussa Pyhän Ristin kirkossa.

Messun jälkeen on mehutarjoilu kirkon pihassa. Piispa Jari Jolkkonen saarnaa ja partiolaiset toimivat eri palvelutehtävissä. Tilaisuuden jälkeen seurakuntatalolla on info yhteisvastuukerääjille. Koko perheen tilaisuuteen ovat kaikki lämpimästi tervetulleita!

Yhteisvastuu auttaa hädänalaisia Suomessa ja kehitysmaissa. Vuoden 2016 ulkomainen keräyskohde on Uganda, jossa tuetaan nuorten ammattikoulutusta ja toimeentuloa.

Lisätietoja, Iisalmen seurakunta, keräysvastaava Virpi Jukarainen, 044 7335 283, virpi.jukarainen@evl.fi

2016-02-12 14:03:43.0