Huippusuosittu Immanuel Iisalmeen

Huippusuosittu hiphop-duo Immanuel saapuu Iisalmeen perjantaina 24. lokakuuta. Ilmaiseen ja ikärajattomaan konserttiin ovat kaikki tervetulleita. Seurakuntien ja Nuorison Tuki ry:n toimivalla yhteistyöllä nuorille voidaan tarjota laadukasta ajanvietettä.
Iisalmen seurakunnan nuorisotyö, Iisalmen helluntaiseurakunnan nuorisotyö ja Iisalmen Nuorison Tuki ry tarjoavat paikallisille nuorille mahtavan tilaisuuden tulla katsomaan ja fanittamaan yhtä maamme hiphopin ykkösartistia pe 24.10.2014. Konsertti järjestetään työväentalolla ja ovet avataan klo 19.30.

"Kaikille meille on tärkeää nuorten hyvinvointi ja näin pienessä kaupungissa yhteistyössä on voimaa. Seurakuntien ja Nuorison Tuki ry:n toimivalla yhteistyöllä voimme tarjota nuorille tämän kaltaisia ilmaiskonsertteja. Toivottavasti saadaan tupa täyteen! Tässä on myös vanhemmille hyvä mahdollisuus tulla mukaan ja viettää samalla aikaa nuorten kanssa", kertoo Iisalmen seurakunnan johtava nuorisotyönohjaaja Jouni Vuorijärvi.

"Samana päivänä aikaisemmin seurakuntamme 10-vuotiaille jäsenille tarjoamme toisen nimekkään esiintyjän, kun työväentalolla esiintyy kutsuvierastilaisuudessa Pieni Suuri Seikkailu -yhtye” lisää Vuorijärvi.

Lisätietoja,

Iisalmen seurakunta, johtava nuorisotyönohjaaja Jouni Vuorijärvi, 044 7335 215, jouni.vuorijarvi@evl.fi

Immanuel on Keravalla alkuvuodesta 2012 perustettu hiphop-duo, jonka muodostavat Mikaveli ja Roisi Roni (Mikael Meklin ja Roni Lempiäinen). Kaksikko julkaisi debyyttilevynsä Kilosanomaa vuonna 2012 ja vuonna 2013 päivänvalon näki kakkosalbumi Jumalanmiehii.

Pieni Suuri Seikkailu on suomalainen yhtye Porista, joka tekee lapsille suunnattua musiikkia. Yhtyeeltä ilmestyi vuonna 2008 levy Sirkus. Yhtye on tehnyt myös Ipanamessu-levyn yhteistyössä Lasse Heikkilän kanssa. Tällä hetkellä Pieni Suuri Seikkailu tekee n. 200 keikkaa vuodessa. Yhtyeen kappaleilla on usein uskonnollinen sanoma.

Lähde: Wikipedia

2014-12-31 14:08:31.0