Uutiskirje seurakuntien tapahtumista

Ylä-Savon seurakuntayhtymän seurakuntien tapahtumista ja muista ajankohtaisista asioista kertova uutiskirje on ilmestynyt.

Neljä kertaa vuodessa ilmestyvässä uutiskirjeessä on tietoa mm. tulevista tapahtumista, kerhoista, leireistä ja muista ajankohtaisista asioista. Tavoitteena on kertoa seurakuntien tapahtumista tavalla, jota ei ole alueen seurakunnissa aikaisemmin hyödynnetty. Uutiskirje on tänä päivänä yksi käytetyimmistä markkinointi- ja viestintäkanavista.

Sähköpostiin lähetettävä uutiskirje ei korvaa seurakuntien verkkosivuja tai muita viestintäkanavia, vaan on osa monikanavaisen viestinnän kehittämistä. Monikanavaisella viestinnällä tarkoitetaan viestintää, jossa viestejä lähetetään kohderyhmäkohtaisesti, useita eri kanavia hyödyntäen.

Uutiskirje on mahdollista tilata täältä.

Lisätietoja, Ylä-Savon seurakuntayhtymä, vs. tiedottaja Jaana Rissanen, 044 7335 250, jaana.rissanen@evl.fi

2016-03-22 14:37:00.0