Seurakunnan uusi liikuttavan kiva peli-ilta alkaa

Vieläkö muistat mitä koulussa pelattiin? Iisalmen seurakunta kokeilee tänä kesänä uutta iltatoimintaa: kaiken kansan peli-ilta järjestetään ensimmäisen kerran ensi torstaina 9.6. klo 17.00 alkaen. Tarkoitus on pelailla yhdessä vanhan ajan ulkopelejä eli esimerkiksi polttopalloa, tervapataa ja kirkonrottaa. Illan päätteeksi tarjoillaan vielä pieni iltapala.

Iisalmen seurakunta haluaa olla mukana ihmisten arjessa – nyt myös yhdessä ulkoillen ja pelaillen sekä vanhan ajan perinnepelejä opettaen. Ensimmäinen kaiken kansan peli-ilta järjestetään ensi torstaina 9.6. seurakuntatalon vieressä olevalla urheilukentällä (Ilvolankatu 14b) klo 17.00–18.30.

Kivan illan päätteeksi tarjoillaan myös iltapalaa

Kaikki vauvasta vaariin ovat tervetulleita pelaamaan mm. kymmentä tikkua laudalla, polttopalloa, tervapataa, kirkonrottaa jne. Illan lopussa seurakuntatalon Kokoontumistila Kellarilla tarjoillaan lisäksi iltapala eli esimerkiksi perheiden on helppo tulla viettämään yhdessä aikaa ja kotiin voi lähteä iltapala syötynä. Jos sataa vettä, niin seurakuntatalon Kellarilla pelaillaan sisäpelejä.

Fri Jun 03 13:49:26 EEST 2016