Ruoka-apu

ma 27.7. klo 10.00 – ma 27.7. klo 11.00

Lippuniemen seurakuntakoti

Ruoka-apua jaetaan vähävaraisille iisalmelaisille joka maanantai klo 10-11 Lippuniemen seurakuntakodin pihalla.

Ruoka-apuna jaetaan kauppojen lahjoittamia päiväystuotteita. Ruokakassien sisältö vaihtelee sen mukaan mitä saamme lahjoituksena. Yleensä on mahdollista saada gluteenittomia tuotteita, mutta muita ruoka-ainerajoitteita emme valitettavasti pysty huomioimaan.

Kesä-elokuussa ruokakassien jakaminen taphtuu seurakuntakodin pihalla. Paikalle on liikenteenohjaus uatolla saapuville sekä oma jakopiste jalan tai pyörällä saapuville.

Pyydämme huomioimaan turvavälit sekä sen että paikalle saavuttaisiin vain terveenä.

Voimme antaa yhden kassin / hakija. Pyydämme olemaan etukäteen yhteydessä ruoka-avun diakoniin, mikäli tarvitsette poikkeuksellisesti enemmän ruokakasseja.

Yhteystiedot: Kirsimaria Määttä, p: 044 733 5226

• Aikuisille Aikuisille