Tule ostoksille Lähetyskirppuun 11.11. ja osallistu Nenäpäivä-keräykseen

Iisalmen seurakunnan Lähetyskirpun tuotto perjantaina 11.11. lahjoitetaan Nenäpäivän keräykseen. Nyt siis on sinunkin helppo tehdä hyvää, sillä ostamalla tuona päivänä Lähetyskirpusta autat kartuttamaan keräystä. Nenäpäivän keräyksellä autetaan hätää kärsiviä lapsia ympäri maailman.

Nenäpäivän keräystuotolla eri järjestöt edistävät lasten koulutusta ja turvaa, vahvistavat perheiden ja yhteisöjen asemaa sekä tekevät työtä lasten terveyden ja hyvinvoinnin edistämiseksi. Nenäpäivän varoilla tuetaan myös kehitysyhteistyötä ja HIV/AIDS-terveystyötä Afrikassa.

Nenäpäivän tuella Suomen UNICEF, Suomen Punainen Risti, Kirkon Ulkomaanapu, Pelastakaa Lapset, Plan International Suomi, Fida International, Solidaarisuus, Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskus SASK ja Suomen Lähetysseura tekevät lakkaamatta töitä maailman lasten auttamiseksi siellä, missä apua eniten tarvitaan. Nenäpäivän avulla lapset ympäri maailman saavat mahdollisuuden parempaan elämään.

Nenäpäivästä voit lukea lisää osoitteesta www.nenapaiva.fi

Lisätietoja, lähetyssihteeri Menni Nousiainen, 044 7335 226, menni.nousiainen@evl.

Mon Nov 07 10:41:00 EET 2016