Joulun odotus ja uusi kirkkovuosi voi alkaa Hoosiannan soidessa!

Tulevana sunnuntaina 3.12. vietetään ensimmäistä adventtia. Kirkoissa soi Hoosianna, Jouluradio aloittaa ja uusi kirkkovuosi saa alkaa.

Ensimmäinen adventtisunnuntai on yksi vuoden suosituimmista kirkkopyhistä. Se on suomalaisten toiseksi suosituin kirkossakäyntipäivä. Silloin kirkoissa lauletaan tuttu Hoosianna-hymni, virsi numero yksi.

Hoosianna-hymni tulee soimaan 1.adventtina myös Jouluradiossa. Toivontuottajien Jouluradio julkaisee joka vuosi uuden version Hoosianna-hymnistä ja soittaa sen kanavan ensimmäisenä kappaleena. www.jouluradio.fi

Olette tervetulleita seurakuntiemme 1. adventin jumalanpalveluksiin aloittamaan jouluun valmistautumisen.

Iisalmen seurakunta

• Messu klo 10.00 Pyhän Ristin kirkossa. Sydänyhdistyksen kirkkopyhä, kirkkokahvit.
  • Perhemessu ja rippikoulu 4. nimikkojumalanpalvelus klo 17.00 Kustaa Aadolfin kirkossa

Lapinlahden seurakunta

• klo 11.00 Piparikirkko ja rippikoulun aloituspyhä Lapinlahden kirkossa

Pielaveden seurakunta

• klo 10.00 messu kirkossa
  • klo 19.00 Armas Maasalon adventtivesper kirkossa

Sonkajärven seurakunta

• klo 10.00 Adventin perhemessu lähetystyön pyhänä Sonkajärven kirkossa. Messun jälkeen seurakuntatalolla lähetyslounas ja kirkkokahvit/mehut sekä lähetystyön päivätilaisuus. Lapsille adventtiyllätys.

Varpaisjärven seurakunta

• klo 10.00 messu kirkossa
  • klo 19.00 Armas Maasalon adventtivesper kirkossa

Katso tästä kaikki seurakuntiemme joulunajan ja adventin tapahtumat