Tervetuloa kiirastorstaina yhteiselle aterialle

Iisalmen seurakunta kutsuu kaiken ikäisiä ihmisiä yhteisen pöydän äärelle syömään kiirastorstaina klo 10.30 alkaen.

Small_Soppapäivä pääkuva.jpg

Seurakunta on järjestänyt maksuttomia ”Syödään yhdessä” tapahtumia jo usean vuoden ajan. Viime vuonna samaan pöytään istuttiin seurakuntavaalien ja seurakuntaviikon yhteydessä ja tänä vuonna syödään taas yhdessä seurakuntatalolla kiirastorstaina 18.4. klo 10.30–12.30 välisenä aikana. Kiirastorstain keittoruoan valmistavat seurakunnan vapaaehtoiset, ruokaa on varattu 250 henkilölle ja ruoan loppuessa tarjoilu lopetetaan aiemmin.

”Ruokailu on tarkoitettu kaikille ihmisille. Voit piipahtaa syömässä, vaikka lounastauolla tai silloin kun sinulle sopii. Lapsiperheitä varten tapahtumassa on mukana oma lastenohjaajamme,” kertoo Anu Naakka Iisalmen seurakunnasta.

”Tarjoamme mahdollisuuden syödä yhdessä ja halutessaan myös keskustella sekä vaihtaa ajatuksia muiden kanssa. On ihmisiä, joilla ei välttämättä ole seuraa tai juttukumppania kotona tai työpaikalla. Tapahtumapäivä on kiirastorstai, joka antaa meille samalla mahdollisuuden muistella opetuslasten viimeistä ateriaa yhdessä Jeesuksen kanssa” jatkaa Naakka.

Ruokailu on ilmainen ja halutessaan voi samalla osallistua Yhteisvastuukeräykseen. Vuoden 2019 yhteisvastuuvaroin tuetaan vähävaraisten lasten ja nuorten opiskelua kotimaassa ja ulkomailla.

Toukokuussa vastaava tapahtuma järjestetään torstaina 16.5. samaan aikaan.

Lisätietoja, Iisalmen seurakunta, Anu Naakka, 044 7335 225, anu.naakka@evl.fi

2019-04-10 07:39:00.0