Sururyhmä läheisensä menettäneille alkaa tammikuussa

Iisalmen seurakunnan järjestämä sururyhmä tarjoaa läheisensä menettäneille mahdollisuuden kokoontua yhteen keskustelemaan kuolemaan liittyvistä asioista. Kaikille sureville tarkoitettu ryhmä kokoontuu Iisalmen seurakuntatalolla kevään aikana viisi kertaa.

Sururyhmä on avoin kaikille sureville omaisille ja läheisille. Ikärajaa ei ole. Ryhmään voi tulla, vaikka läheisen kuolemasta olisi kulunut jo vuosia. Usein tuntee kulkevansa surun tietä yksin, mutta toisten läsnäolo ja kokemukset surusta voivat lohduttaa, tukea ja luoda toivoa.

Sururyhmä kokoontuu Iisalmen seurakuntatalolla, Ilvolankatu 14b, kello 17.30–19.30. Kokoontumisia on kaikkiaan viisi: 28.1., 11.2., 25.2., 3.3., 17.3. Ryhmään ilmoittaudutaan keskiviikkoon 15.1.2015 mennessä puhelimitse tai sähköpostilla.

Sururyhmä toimii vertaistukiryhmänä, sillä ryhmässä on mahdollisuus tavata toisia surevia, vaihtaa kokemuksia ja käsitellä surua yhdessä heidän kanssaan. Sururyhmässä on mahdollisuus käydä kiireettömästi läpi kohdalle tullutta menetystä ja muistella poismennyttä läheistä.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot:

diakoniapappi Kristiina Turkki p. 044 7335 245, kristiina.turkki@evl.fi