Iisalmen seurakunnan kirkolliset ilmoitukset muuttuvat Iisalmen Sanomissa

Banneri Iisalmen Sanomat Kirkolliset ilmoitukset  (2).jpg

Iisalmen seurakunta on julkaissut Iisalmen Sanomien torstain lehdessä kirkollisia ilmoituksia vuosikymmeniä. Sisältöä ollaan nyt muuttamassa ja karsimassa kustannussyistä ja sen vuoksi, että lukijoista yhä useampi lukee kirkolliset ilmoitukset ilmaiseksi seurakunnan nettisivuilta.

Iisalmen Sanomien kirkollisissa ilmoituksissa julkaistaan jatkossa perustiedot tulevan sunnuntain jumalapalveluksista ja tiedot isoimmista yksittäisistä tapahtumista. Viikkotoiminnasta ja muusta säännöllisestä ryhmätoiminnasta saa jatkossa tietoa seurakunnan nettisivujen kirkollisista ilmoituksista, Tule mukaan –osiosta ja tapahtumakalenterista.

Nettisivujen kirkolliset ilmoitukset pysyvät entisellään ja niihin voivat myös seurakunnan sidosryhmät ilmoittaa tapahtumia.

”Kirkollisilla ilmoituksilla on uskollinen lukijakunta. Olemme halunneet säilyttää mahdollisimman pitkään julkaisun samanlaisena Iisalmen Sanomissa. Kustannuspaineet ja se, että pystymme tavoittamaan maksuttomilla nettikirkollisilla aiempaa isomman lukijakunnan, oli syynä muutoksiin. Olemme pahoillamme mielipahasta mitä muutos saattaa osalle aiheuttaa.” – Kommentoi kirkkoherra Sanna Komulainen

Kastetut, kuolleet ja avioliittoon kuulutetut

Ilmoitus kastetuista, kuolleista ja avioliittoon kuulutetuista seurakunnan jäsenistä siirtyy sunnuntain Iisalmen Sanomista torstain lehteen kirkollisten ilmoitusten yhteyteen. Tiedot voi käydä lukemassa myös seurakunnan nettisivujen kirkollisista ilmoituksista ja Perhejuhlat -sivulta.

Kirkollisia ilmoituksia luetaan yhä enemmän netistä

Kirkollisia ilmoituksia luetaan seurakunnan nettisivuilta yhä useammin. Sivun kävijämäärät ovat olleet kasvussa ja vuonna 2022 Iisalmen seurakunnan nettisivuilla kirkolliset ilmoitukset oli vuoden 2022 suosituin sivu. Kävijöitä oli yli 70 000. Iisalmen seurakunnan kirkolliset ilmoituksiin löytyvät osoitteesta www.iisalmenseurakunta.fi/kirkolliset-ilmoitukset ja linkki löytyy myös etusivulta.

Lisätietoja:

Kirkkoherra Sanna Komulainen, 044 7335 200, sanna.komulainen@evl.fi

Kirkollisista ilmoituksista ja niiden tapahtumailmoittelusta voi kysyä palvelutoimistosta numerosta 044 7335 202 tai sähköpostilla ylasavo.palvelutoimisto@evl.fi

2023-01-24 14:42:00.0