Hyvän tekeminen vähävaraisille jatkuu

Keila- ja liikuntakeskus Liike jatkoi Iisalmessa vähävaraisille perheille suunnattua hyvän tekemistä ja järjesti lauantaina 4.11. yhdessä Salon Mangon kanssa perheiden hyvinvointitapahtuman.

Liike ja Mango halusivat laittaa hyvän kiertämään ja mahdollistivat iisalmelaisille vähävaraisille perheille yhteisen maksuttoman tapahtuman. Lauantaina 4. marraskuuta kello 16–18 järjestetyssä tilaisuudessa perheillä oli mahdollisuus viettää yhteistä aikaa esimerkiksi keilaten. Lapsille tehtiin kampauksia, lettejä ja kasvomaalauksia ja vanhemmille käsihoitoja. Tapahtuman herkut ja juomat perheille tarjosivat Olvi ja Lidl Iisalmi.

Tilaisuuteen perheet etukäteen kutsuivat Iisalmen seurakunnan diakoniatyö ja Ylä-Savon SOTEn perhesosiaalityö Iisalmesta. ​Tapahtumaan osallistui yhteensä noin 40 henkilöä ja iltapäivä oli todella onnistunut.

Yhteistyöllä saadaan hyvää aikaan

Hyvän jakaminen on jatkoa heinäkuussa Iisalmessa toteutetulle tapahtumalle, jossa tukeavanhemmille.fi -sivusto, paikalliset yritykset sekä yhteistyökumppanit mahdollistivat vähävaraisille perheille suunnatun leffaillan. Syksyllä hyvän jakaminen jatkui, kun Iisalmen kaupungin mahdollistamana perheille jaettiin IINAn ja Liikuntaseura Otteen liikuntakausikortteja.

Lisätietoja,

Keila- ja liikuntakeskus Liike, yrittäjä Laila Kämäräinen, 045 125 3377, laila@keilajaliikuntakeskusliike.fi

Iisalmen seurakunta, diakonissa Raija Autio, 044 7335 224, raija.autio@evl.fi

Mon Nov 06 10:00:01 EET 2017