Esityslistat yhteisen kirkkoneuvoston ja yhteisen kirkkovaltuuston kokouksiin 19.2.

Yhteinen kirkkoneuvosto ja yhteinen kirkkovaltuusto kokoontuvat seuraavan 19.2.2019 Lippuniemen seurakuntakodilla. Kirkkoneuvoston kokous alkaa klo 17.00 ja kirkkovaltuuston kokous klo 18.00. Esityslistalla ovat seuraavat asiat. Linkit varsinaisiin esityslistoihin löytyvät lopusta.
Iisalmen srk uutinen kuva verkko_13_THUMB.png

Yhteisen kirkkoneuvoston kokous

• Lausunnon antaminen Osmo Turkin valitukseen
  • Kallioalueen vuokraaminen
  • Muut mahdolliset asiat ja tiedoksiannot

Yhteisen kirkkovaltuuston kokous

• Kirkonkirjojen pidon alueellinen organisoiminen/Ylä-Savon aluekeskusrekisterin perustaminen
  • Yhteisen kirkkoneuvoston ohjesäännön muuttaminen
  • Palvelualueiden johtosäännön muuttaminen
  • Muut mahdolliset asiat ja tiedoksiannot

YKN:n esityslista löytyy kokonaisuudessaan löytyy täältä ja YKV:n esityslista täältä.

Lisätietoja yhteisen kirkkoneuvoston ja yhteisen kirkkovaltuuston esityslistoista ja pöytäkirjoista antaa hallintojohtaja Katariina Bergbacka, 044 7335 211, katariina.bergbacka@evl.fi.

Wed Feb 13 07:52:00 EET 2019