Joulupuuroa kaikelle kansalle

Iisalmen seurakunnan perinteinen kaiken kansan joulupuuro nautitaan tänäkin vuonna kaikkien yläsavolaisten yhteisessä joulunavauksessa Iisalmen torilla lauantaina 30. marraskuuta. Puuroa on tarjolla klo 14.00 alkaen.
puuro_THUMB.jpg

Kankaan Marttojen keittämää herkullista joulupuuroa rusinasopan kera on varattu tuhannelle viidellesadalle ensimmäiselle. Iisalmen Prisman lahjoittamista tarvikkeista valmistettua puuroa tarjoillaan torilla kahdessa eri pisteessä. Iisalmen seurakunnan joulutervehdyksen joulunavaukseen tuo vt. kirkkoherra rovasti Martti Sallinen.

Lämmin joulutervehdys läheiselle

Onko sinulla läheinen, joka ei päässyt mukaan yhteiselle joulupuurolle? Kutsu hänet kahville tai vie hänelle Iisalmen seurakunnan hyvän mielen joulutervehdys! Maksuttoman piparipussin läheisellesi voit noutaa joulunavauksessa torimökistä kello 14 alkaen. Piparit ovat leiponeet Iisalmen seurakunnan vapaaehtoiset. Piparipusseja on rajoitettu määrä. Joulunavaus-lauantaina palvelee myös seurakunnan oma kirpputori Lähetyskirppu (Kauppakatu 15), joka on avoinna kello 10–14. Lähetyskirpussa on jouluista askartelua kello 12–14.

2019-11-15 15:08:00.0