Iisalmen ja Sonkajärven seurakunnat mukaan Yhdessä vanhemmuuden tueksi -kehittämishankkeeseen

Hankkeessa toteuttavaan kyselyyn osallistumalla alueen perheet voivat kertoa minkälaista tuen tarvetta heillä on ja miten vanhemmuuden tukea pitäisi kehittää.

Yhdessä vanhemmuuden tueksi –hankkeen toteutettavan kyselyn avulla on tavoitteena suunnitella sekä kehittää Iisalmen ja Sonkajärven seurakuntien toimintaa yhdessä muiden toimijoiden kanssa niin, että se vastaa entistä paremmin vanhempien tuen tarpeisiin. Kysely on suunnattu kaikille lapsiperheille ja siihen vastaaminen vie muutaman minuutin. Kyselyyn voit vastata tästä linkistä (Siirryt linkistä Webropolsurveyn sivulle)

Kirkkopalveluiden hallinnoiman valtakunnallisen Yhdessä vanhemmuuden tueksi –hankkeen keskeisinä tavoitteina on vanhemmuutta ennalta vahvistavien toimintojen kehittäminen ja käyttöönotto sekä paikallisten ja alueellisten yhteistyöverkostojen rakentaminen. Iisalmen ja Sonkajärven seurakunnat ovat mukana hankkeessa pilottiseurakuntina yhdeksän muun seurakunnan kanssa. Kolmivuotisen hankkeen rahoituksesta vastaa Tunkelon säätiö.

Lisätietoja:

• Iisalmen seurakunta, johtava diakoniaviranhaltija Tanja Reinikainen, 044 733 5228, tanja.reinikainen@evl.fi
  • Sonkajärven seurakunta, diakoni Pauliina Ruotsalainen, 044 720 6071, pauliina.ruotsalainen@evl.fi
  • Kirkkopalvelut ry, Yhdessä vanhemmuuden tueksi –hankkeen projektityöntekijä Minna Laitinen, 040 767 9237, minna.laitinen@kirkkopalvelut.fi

2021-02-18 12:02:03.0