Lohtuhuiviryhmä

ma 8.4. klo 12.00 – ma 8.4. klo 13.30
Kuvassa erilaisia lohtuhuiviryhmän käsitöitä ja päällä teksti lohtuhuiviryhmä.

Kokoontumistila Olkkari

Tule mukaan neulomaan tai virkkaamaan lohtua läheisensä menettäneille, lämpöä pienen uuden seurakuntalaisen jaloille tai lämmikettä huonokuntoisen polville / harteille.

Lohtuhuiviryhmän neuleet ovat hieno ele seurakuntalaselta toiselle. Lohtuhuivi tai lohtusukat, joskus myös lohtunallet, välittävät lämpimän osanoton läheisensä menettäneelle.  Kastekassin sisältä löytyvät pehmeät sukat toivottavat uuden seurakuntalaisen tervetulleeksi.  Pienet peitot lämmittävät pyörätuolissa istujan jalkoja tai sängyssä olevaa.

Lohtuhuiviryhmän  kokoontumisia on kerran kuukaudessa, pääsääntöisesti kuukauden ensimmäisenä maanantaina. Jos kyseinen päivä on pyhäpäivä, kokoontuu kuukauden toisena maanantaina.  Omia lankoja mukaan ei tarvitse, sillä langat käsitöihin tarjoaa seurakunta.

Lohtuhuiviryhmään voit tulla koko kokoontumisen ajaksi tai voit tuoda käsitöitäsi ja ottaa uusia lankoja mukaasi.