Lahjoita lähetystyölle

Olen saanut itse kokea Raamatun sanan elävän. Haluan olla viemässä Jumalan sanaa sinne, missä sitä ei vielä ole, missä ihmiset elävät vielä ilman toivoa ja ilman Jumalaa. Tuula, Piplian kuukausilahjoittaja

Tee kertalahjoitus tai kuukausilahjoitus seurakunnan lähetystyölle

Lahjoitusten turvin mahdollistetaan nimikkolähettien ja -kohteiden toimintaa maailmallasekä autetaan hädässä olevia katastrofien ja ilmastonmuutoksen keskellä. Sinun lahjoituksesi mahdollistaa, että pystymme auttamaan köyhimpiä saamaan paremman elämän esimerkiksi antamalla mahdollisuuden koulutukseen ja ammattiopintoihin.

Halutessasi voit lahjoittaa...

Lähetysrenkaan tilin kautta

Tilinumero: FI85 5068 0620 1349 89
Saaja: Iisalmen seurakunta / lähetysrengas
Viestikenttään nimikkolähetti tai -kohde, mihin haluat tuen osoittaa, esim. Markkasten työ Thaimaassa.
Iisalmen seurakunnan nimikkolähetit ja -kohteet

Lähetysjärjestöjen kautta

Lisätietoa lähetysjärjestöjen kautta lahjoittamisesta löytyy heidän omilta verkkosivuilta. Lähetysjärjestöjen verkkosivulle pääset tästä linkistä. Monilla järjestöillä voit myös kohdentaa tuen suoraan Iisalmen seurakunnan nimikkoläheteille tai -kohteille, jolloin se näkyy myös Iisalmen seurakunnan lähetyskannatuksessa.

lähetys- ja kansainvälisen työn ohjaaja
Ilvolankatu 14 b
74100 Iisalmi

Osaamisalueena lähetystyö, kansainvälinen vastuu ja vapaaehtoistoiminta