Raamatturyhmät- ja piirit

Iisalmen seurakunnan pienryhmätoiminnassa on aikuisille tarkoitettuja raamattu- ja keskustelupiirejä. Ryhmät kokoontuvat, joko viikoittain tai harvemmin esim. kerran kuukaudessa periaatteella. Piirit itse päättävät asioiden käsittelytavasta ja kokoontumistiheydestä.

Ryhmät ja –piirit on tarkoitettu pysähtymispaikoiksi Raamatun äärellä. Ne tarjoavat niin yleissivistävää tietoa, raamatuntietoutta kuin uskon kysymysten pohdiskeluakin. Ryhmät ovat pienryhmiä, joissa on helppo keskustella, esittää kysymyksiä tai siellä saa olla vain kuulollakin.

Raamattupiirit kokoontuvat vapaaehtoisen vetäjän tai seurakunnan työntekijän johdolla. Raamatun käsittelytavat, kohdat ja aikataulu sovitaan jokaisessa piirissä erikseen.

Kaikenikäisten raamatturyhmä

Kokoontuu lauantaisin klo 18 (ei joka lauantai, kts tapahtumat tai kirkolliset) Lippuniemen seurakuntakodin alakerran kerhohuoneella. Kesällä toisinaan Iisaaressa.

Piiri on ensisijaisesti raamatturyhmä, jossa luetaan yhdessä Raamattua. Keskustelu ja kommentointi on vapaamuotoista. Musiikilla ja yhteislaululla on myös tärkeä osuus, kitaristi mukana.  Samoin rukous ja asioiden jakaminen toisten kesken on mahdollista ja tärkeää. Joskus vierailija alustaa sovitusta aiheesta, jonka jälkeen keskustelua. Tee- ja kahvitarjoilu.

Ryhmään ovat tervetulleita kaikenikäiset aikuiset, myös lapset ja nuoret. Lämpimästi tervetuloa myös uudet osallistujat!

Lisätietoja Tiina Parviainen 0400 931613 tiina.parviainen@ylasavonsote.fi

Ilosanomapiiri

Kokoontuu joka kuukauden 1. tiistai klo 16, Päiviönk. 29 kerhohuoneella. Piiri on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat tutkia ja lukea Raamattua yhdessä Mailis Janatuisen Ilosanomapiiri-oppaan mukaan.

Lisätietoja Heikki Juntunen p. 044 5511 562.

Miesten raamatturyhmä

Kokoontuu maanantaisin klo 18 seurakuntatalon Kappelissa, Ilvolankatu 14b. Vapaamuotoista kyselyä, pohdintaa ja keskustelua Raamatun pohjalta. Kaikki miehet tervetulleita!

Lisätietoja Hannu Tassia

Miesten raamattupiiri aamuvirkuille

Kokoontuu keskiviikkoisin klo 9 srk.talon kappelissa, Ilvolankatu 14b. Tervetuloa!

Rantalan raamattupiiri

Raamattupiiri Rantalan kerhohuoneella perjantai-iltaisin, Kirkonsalmentie 69.
Tarkemmat tiedot: Pirkko Haukka, pirkko.haukka@gmail.com, 040-7249661