Rippikoulusunnuntai
28.1.2024 kello 12.00-14.00 Pyhän Ristin kirkko

Hei rippikoululainen ja kotiväki,

Osana rippikoulua on rippikoulusunnuntai, jota kehotetaan viettämään koko Suomessa tammikuun lopussa. Iisalmessa kaikki rippikoululaiset on kutsuttu teemapäivän merkeissä aluksi Pyhän Ristin kirkkoon ja sen jälkeen Kulttuurikeskukselle.

Päivä alkaa kello 12.00 alkavalla sanajumalanpalveluksella. Ilmoittautuminen tapahtuu taas kirkon takaosassa (pääovesta tultua) oman ryhmän kohdalla, olethan ajoissa paikalla. Ilmoita kuuluvalla äänellä ripariryhmäsi, sukunimi ja etunimesi. Tarkasta, että nimesi kohdalle tulee merkintä läsnäolostasi, niin et joudu korvaamaan tapahtumaa.

Kuuntele kirkossa annettavia ohjeita jatkosta.

Sanajumalanpalveluksen jälkeen siirrymme Kulttuurikeskukselle, jossa meille esiintyy tarinankertoja Kiisi Isotalo ja muusikko Olli Helenius. Päivän aiheena on ”Sinä olet tähti”.

Kulttuurikeskuksella ulkovaatteet jätetään narikkaan. Ryhmille on varattu omat naulakkopaikat, jotka ovat merkitty naulakoiden päätyihin. Kulttuurikeskuksella tilaisuus loppuu noin kello 14.00 aikaan. Tämän jälkeen olet vapaa lähtemään kotiin.

Huoltajat ovat tervetulleita molempiin tapahtumiin mukaan.

Mikäli et pääse osallistumaan tapahtumaan (joka on osa rippikoulua), ilmoita siitä etukäteen sähköpostilla kari.surma-aho@evl.fi ja sovi korvaus.

Korvaustehtävä

Lyhyt Tähti mainos