Kirkon juhlat Tampereella

pe 17.5. klo 8.00 – su 19.5. klo 22.00
Kirkon juhlat Tampereella logo, piirretty kädet kättelevät ja näsineula

Ilmoittautuminen on päättynyt

Toukokuussa 2024 Tampereella järjestetään uusi kaupunkifestivaali, Kirkon juhlat. Iisalmen rovastikunnan lähetystoimikunta järjestää matkan Kirkon juhliin.

Tapahtuma vahvistaa toivoa tulevaisuuteen. Festivaali kokoaa Tampereen Keskustorille tuhansien laulajien kuoron ja tarjoaa ajankohtaiskeskusteluja, kulttuuria sekä ajatusten, uskon ja elämänkatsomusten vuoropuhelua.

Kaupunki täyttyy tapahtumista, joihin valtaosaan on vapaa pääsy. Osaan ohjelmasta pääsee tapahtumalipulla.

Juhlien teema on toivo

Kirkon juhlien ohjelman kantavana ajatuksena on vahvistaa toivoa tulevaisuuteen. Teemana onkin “Toivon voimalla”. Kirkon juhlat -tapahtumassa yhdistyy kolme perinteikästä juhlaa, Kirkon musiikkijuhlat, Kirkkopäivät ja Lähetysjuhlat.

Päivien ohjelmaan pääset tästä linkistä.

Tapahtumaan järjestetään yhteiskuljetus Iisalmesta.

Majoittuminen Scandic City hotellissa 180€/henkilö kahdelta yöltä kun kaksi henkilöä on samassa huoneessa.

Jokainen osallistuja vastaa omista ruokailuista, majoituskuluista sekä mahdollisista pääsymaksuista. Matkan osuus on ilmainen päiville osallistuttaessa.

Alustava aikataulu:

pe 17.5.

8.00 lähtö Iisalmesta seurakuntatalolta

16.00 majoittuminen Scandic City hotelliin

la 18.5.

aamupala hotellilla

su 19.5.

aamupala hotellilla

14.30 lähtö takaisin Iisalmeen

n 22 Iisalmessa

• Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

lähetys- ja kansainvälisen työn ohjaaja