Syödään yhdessä- yhteisöllinen ruokailu

to 28.3. klo 11.00 – to 28.3. klo 12.30
Kuvassa on pöytäliinan päällä oleva lusikka jossa on teksti:

Seurakuntatalo

Tule syömään ja seurustelemaan yhdessä muiden kanssa kiirastorstaina keittolautasen äärelle. Ennen ruokailua voit halutessasi osallistua arkimessuun klo 10.00 Seurakuntatalon yläsalissa.

Tarjolla on broilerikeitto, marjapiirakka ja kahvi. Aterian ovat valmistaneet seurakunnan vapaaehtoiset ja sen hinta on 5e, alle kouluikäisten ruokailu on ilmainen. Keittoa on varattu 150:lle henkilölle.

”Syödään yhdessä” kokoaa yhteen erilaisia ihmisiä erilaisista elämäntilanteista. Se on yhteisöllinen tapahtuma, jonka yhtenä tavoitteena on, että toisilleen tuntemattomatkin ihmiset saavat toisistaan seuraa edullisen lounaspöydän äärellä. Tämä on sitä arjen diakoniaa, jota me kaikki pystymme toteuttamaan toteavat diakoniatyöntekijät Tanja Reinikainen ja Anu Naakka.

Lounaan tuotto lahjoitetaan Yhteisvastuukeräykselle.

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö