Iisalmessa lipaskeräys pakolaisten auttamiseksi

Iisalmen seurakunta järjestää keskiviikkona 9.9. lipaskeräyksen Euroopan kärjistyneen pakolaiskriisin auttamiseksi.

Voit auttaa lahjoittamalla varoja K-supermarket Torikulmassa, Prismassa sekä K-citymarketissa huomenna keskiviikkona 9. syyskuuta klo 14–18 välisenä aikana. Kerääjät tunnistat vihreistä Kirkon Ulkomaanavun liiveistä. Voit antaa lahjoituksesi myös Iisalmen seurakunnan seurakuntatoimistossa. Apu ohjataan perille Kirkon Ulkomaanavun kautta. Lahjoitusten avulla toimitetaan hädänalaisimmille pakolaisille puhdasta vettä, hygieniatarvikkeita, lämpimiä vaatteita ja huopia.

Lisätietoja, Iisalmen seurakunta, johtaja diakoniaviranhaltija Anne Pulkka, 044 7335 223, anne.pulkka@evl.fi ja diakoni Ritva Mustonen, 044 7335 221, ritva.mustonen@evl.fi

Lipaskeräyspaikat:
Torikulman K-market (Satamakatu 10)
Prisma Iisalmi (Parkatintie 2)
K-citymarket Iisalmi (Eteläntie)
Seurakuntatoimisto (Ilvolankatu 14b)