nuoria auringonlaskussa laiturilla

Ilmoittautuminen rippikouluun

Rippikoulun jälki-ilmoittautuminen on auki 3.10. saakka. Varsinainen ilmoittautumisaika oli 7.-20.9. Jälki-ilmoittautumisessa ei voida enään huomioida kaverikoodia, koska alustava ryhmäjako on jo tehty. Tällä hetkellä leiririparille on paikkoja enään talviriparille (Ripari 1) ja kesällä päiväkouluun (Ripari 3).

Seurakunta lähetti syksyllä jäsenilleen Ripari-infon, jossa kerrottiin yleisesti rippikoulusta ja erilaisista vaihtoehdoista sen käymiseen. Esitteessä on kerrottu eri ripareiden ajat ja ohjeet ilmoittautumiseen.

Mikäli ette kuulu kirkkoon tai ette ole jostain syystä saaneet ripari-info esitettä, niin sen voi ladata alla olevasta linkistä. Rippikouluun voi tulla, vaikka ei olisikaan kirkon jäsen. Konfirmointi kuitenkin edellyttää seurakuntaan kuulumista.

Ryhmäjaot julkaistaan viikolla 39 (25.9. alkaen). Tieto lähtee nuorelle ja hänen huoltajalle tekstiviestinä/ sähköpostilla.

Rippikouluun odotetaan reilua 220 rippikoululaista ja valitettavasti kaikki eivät pääse samalle leirille/1. toiveelle. Odota hetki ja tule seurakuntatalolle/ kokoontumistila Olkkariin keskiviikkona 4.10. tai torstaina 5.10. klo 15.00-17.00 juttelemaan tilanteesta ja mahdollisesta ryhmän vaihdosta.

Muualla rippikoulunsa kävijöiden tulee myös ilmoittautua oheisen linkin kautta.

Ilmoittautumislinkki (paina tästä)Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Rippikouluesite (paina tästä)Linkki avautuu uudessa välilehdessä

OhjeetLinkki avautuu uudessa välilehdessä ilmoittautumiseen pdf-muodossa (ei se mitään avaruustiedettä ole, voit ohittaa nämä jos haluat)

Rippikoululaisen tietojen päivittäminenLinkki avautuu uudessa välilehdessä (https://www.mvs.fi/srk/ylasavo/crm)