Käsityöpiirit

Iloa ja kauneutta -käsityöpiiri

Iloa ja kauneutta -käsityöpiirit on tarkoitettu kaikille käsitöiden ystäville. Käsityöpiirissä tehdään erilaisia käsitöitä patalapuista, villasukista, tyynyliinoista, maton kutomisesta aina pääsiäis- ja joulukortteihin. Into tekemiseen on taitoa tärkeämpi; erityistaitoja ei vaadita!

Käsityöpiiriläiset valmistavat käsitöitä myyntiin Lähetyskirppuun ja myyjäisiin. Käsitöistä saatava tuotto käytetään lähetyksen eri kohteisiin lähetysjärjestöjen kautta.

Ystäviä ympäri maailmaa -kerho

Ystäviä ympäri maailman -kerhossa tehdään käsitöitä ja tuotteita lähetystyön nimikkokohteisiin maailmalle.

Ystäviä ympäri maailman -kerho kokoontuu syys- ja kevätkaudella (kesäisin toiminta on tauolla):

Seurakuntatalon kokoontumistila Olkkarissa (Ilvolankatu 14b) kuukauden 1. ja 3. maanantai klo: 16-18.

Lohtuhuiviryhmä

Lohtuhuiviryhmässä neulotaan / virkataan erilaisia seurakuntalaisille vietäväksi. Voit tulla mukaan tekemään lohtuhuiveja, - sukkia ja -nalleja läheisensä menettäneille lohduksi tai neulomaan villasukkia kasteessa seurakuntaan liitetylle uudelle seurakuntalaiselle. Halutessasi voit myös neuloa sukkia diakoniatyön kautta lahjoitettavaksi eri ikäisille seurakuntalaisille tai virkata polvien / hartioiden lämmitteeksi pieniä peittoja hoitokoteihin vietäväksi.

Lohtuhuiviryhmä kokoontuu seurakuntatalon kokoontumistila Olkkarissa aina kuukauden ensimmäisenä maanantaina kello 12-13.30. Mikäli kuukauden ensimmäinen maanantai on pyhäpäivä, siirtyy kokoontuminen seuraavalle viikolle.

Voit tulla kokoontumiseen kokoajaksi tai voit pistäytyä paikalla haluamasi hetken.

Neulottuja kärpässieniä.