Lapset tutkii yhdessä kirjaa

Päiväkerhot

Seurakunnan päiväkerho on kirkon varhaiskasvatusta 2-5-vuotiaiden lasten parissa. Se tarjoaa hyvän ja laadukkaan vaihtoehdon silloin, kun lapselle riittää osa-aikainen varhaiskasvatus. Ohjaajina toimivat koulutetut lastenohjaajat. Kerhot toimivat 2 kertaa viikossa eri puolilla Iisalmea.

Päiväkerho pohjautuu kasteeseen, jossa vanhemmat ja seurakunta yhdessä sitoutuvat huolehtimaan lapsen kristillisestä kasvatuksesta. Tavoitteena on tukea lapsen kokonaisvaltaista kasvua ja kehitystä yhteistyössä vanhempien kanssa.

Päiväkerho perustuu monipuoliseen, lapsen kokonaiskehitystä tukevaan toimintaan: leikkiin, liikuntaan, ulkoiluun, hartaus-, satu- ja lukuhetkiin, musiikkiin ja musisointiin sekä kaikkeen muuhun luovaan toimintaan, joka tukee lapsen kasvua ja kehitystä. Päiväkerhossa kiinnitämme huomiota myös ympäristökasvatukseen.

Kevään 2024 päiväkerhoryhmiin on vielä paikkoja

• Taaperoryhmiin  2-3 -vuotiaille (1.1.2020-31.7.2021 syntyneet).
  • 3-5 -vuotiaiden ryhmiin

Lue lisää ja ilmoittaudu päiväkerhoihin täällä.

Lisätietoja p. 044-7335294, hannele.vartiainen@evl.fi.

Lastenkirkko

Lastenkirkko verkkosivujen sisällöt on tehty tuomaan iloa ja tukemaan lapsen hyvää elämää. Sivustoa voivat lapset ja vanhemmat käyttää yhdessä.

Lastenkirkko (Siirryt linkistä Lastenkirkon sivustoon)

Viikon tarina

Viikon tarina lapsille kuultavaksi. Tarina avaa maailmaa lapsen näkökulmasta tässä ja nyt. Se innostaa lapsia kertomaan ja leikkimään omia tarinoita.

Viikon tarina (Siirryt linkistä YouTube -videopalveluun)

Päiväkerhoryhmät keväällä 2024

Seurakuntatalo