Apua ja tukea nuoren elämään

Erityisnuorisotyö ja nuorisodiakonia on etsivää, kohtavaa ja läsnäolevaa työtä, jossa toimitaan yhdessä niiden lasten ja nuorten perheiden kanssa jotka tarvitsevat elämässään erityistä tukea.

Työskentely tapahtuu yhteistyössä, kodin, koulujen sekä moniammatillisen verkoston kanssa. Tavoitteena on olla läsnä nuorten keskuudessa ja tarjota mahdollisuus luottamukselliseen kohtaamiseen, jossa voidaan etsiä yhdessä vastauksia nuorta askaruttaviin kysymyksiin. Toimimme tarvittaessa nuoren ja hänen perheensä tukihenkilönä. Järjestämme vuosittain joitakin leirejä sekä retkiä.

Ota rohkeasti yhteyttä, vääriä kysymyksiä ei ole!

Kirkko tarjoaa luottamuksellista keskusteluapua puhelimessa ja verkossa, missä tahansa. Voit ottaa yhteyttä myös omaan seurakuntaasi.

Keskusteluapua eri elämäntilanteisiin

Jalat, jotka ponnistavat ylöspäin punaisissa kengissä.

johtava nuorisotyönohjaaja
Ilvolankatu 14b