Yksityis- ja aikuisrippikoulut

Jäikö rippikoulu käymättä 15-vuotiaana ryhmän mukana? Rippikoulun voit käydä myös yksityisesti, olitpa nuori tai aikuinen. Rippikoulun käyminen voi tulla ajankohtaiseksi monesta syystä: toivot kirkollista avioliittoon vihkimistä, sinua on pyydetty kummiksi, halut liittyä kirkkoon, olet kiinnostunut seurakunnan uskosta ja toiminnasta.

Aikuisrippikoulu on hieno mahdollisuus pohtia oman elämän arvoja, suuntaa ja tarkoitusta. Kuka olen? Miksi olen olemassa? Miten on hyvä elää? Mistä kristinuskossa oikein on kysymys?

Aikuisrippikoulun voit käydä yksityisesti tai ryhmässä. Yksityisrippikoulussa opiskelet itsenäisesti ja keskustelet papin kanssa uskon tärkeimmistä asioista. Tapaamisten ja sisällön määrän sovit tarkemmin rippikoulua pitävän papin kanssa.

Jos haluat tietää lisää aikuisrippikouluryhmästä tai yksityisrippikoulusta, ota yhteyttä aikuistyön pappi Timo Dahlbackaan.

Aikuisrippikoulun kirja

seurakuntapastori