Kuvassa sydän joka on muodostunut poutapilvistä taivaalle.

Vapaaehtoistoiminta

Annamme koulutusta työhön sekä tuemme vapaaehtoisia tehtävässä.

Haluaisitko antaa apuasi ja tukeasi jollekin, joka ilahtuisi siitä? Kyseletkö tai etsitkö omaa paikkaasi?

Vapaaehtoiset ovat seurakunnalle suuri voimavara ja nyt Iisalmen seurakunta tarjoaa entistä laajempaa mahdollisuutta osallistua vapaaehtoistoimintaan, koulutuksiin sekä tietenkin myös vapaaehtoisten yhteisiin tapahtumiin.

Vapaaehtoiset toimivat seurakunnassa esimerkiksi avustajina, ohjaajina, tukihenkilöinä, kirpputorilla myyjinä, talkoolaisina ja monissa muissa tehtävissä. Vapaaehtoistyötä voi tehdä muun muassa lasten, nuorten, sairaiden sekä ikäihmisten parissa.

Vapaaehtoisia koulutetaan vuosittain erilaisiin tehtäviin. Järjestämme vapaaehtoistoiminnan peruskurssin yhdessä Vireää vapaaehtoistoimintaa -verkoston kanssa. Työtehtävät mitä vapaaehtoistyössä tehdään, mietitään jokaisen vapaaehtoisen kanssa tarkemmin yhdessä.

Vapaaehtoistyö on elämäntapa, joka voi antaa elämään mielekkyyttä ja yhteisöllisyyttä.

Tervetuloa joukkoomme!

Vapaaehtoistyö.fi

Iisalmen seurakunnan kaikki vapaaehtoistoiminnan erilaiset vapaaehtoistehtävät on koottu Vapaaehtoistyö.fi -verkkopalveluun. Hyvän tekeminen on entistä helpompaa, sillä verkkopalvelussa kuka tahansa voi ilmoittautua vapaaehtoistyön tehtäviin, joko kertaluonteisesti tai pidemmäksi ajaksi. Sivuston kautta voi myös ilmoittaa avun tarpeestaan anonyymisti.

Voit selailla Vapaaehtoistyö.fi sivua ja katsoa mitä tehtäviä on tarjolla

Siirry sivulle Vapaaehtoistyö.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

johtava diakoniaviranhaltija
Ilvolankatu 14b